ישראל אבוקסיס:
"הותקפתי על ידי "נטורי קרתא"
שלום לכולם, בדרך כלל אני לא נוהג להעלות פוסטים, אבל זה עבר את הגבול, אני עובד כמבקר בחברת סופרבוס. בשעה 13:0, בצהריים בקו 16 רמה ב', עליתי לבצע ביקורת באוטובוס.
מחצית מנוסעי האוטובוס, היו ללא מסיכות ומחציתם לא שילמו כלל על הנסיעה. עצרתי את האוטובוס וביקשתי מכולם לשים מסיכות וללכת לשלם.
מיד ותוך מספר דקות, התחילו לקרוא לי: "נאצי", "היטלר", "מוייסר". חטפתי אגרוף בגב וירקו לי על התיק.
הזמנתי מיד משטרה ומן הראוי לציין שהם הגיעו בתוך 5 דק'. במידה והם לא היו מגיעים, אני לא יודע איך זה היה נגמר..
אני קורא מכאן לראש העיר ד"ר עליזה בלוך, זה לא רק אני, שהותקפתי היום. זה כל חבריי לעבודה, נפגעים מידי יום, אפילו שהשוטרים מגיעים, הם מתייחסים אליהם בצורה הכי מזלזלת שאפשר.
ככה אי אפשר להמשיך וחייבים למצוא פתרונות לסכנה הזו שאנשים נמצאים בה יום, יום.
אני חזק והכל בסדר, אבל אני לא רוצה לחשוב על זה שאם זה היה מישהו שאין לו את החוסן הנפשי או שהייתה במקומי בחורה והייתה מראה להם פחד...
ראויי לציין, שאין להכליל ציבור שלם החרדים אנשים מקסימים. מדובר על אנשי הפלג ו'נטורי קרתא' שעושים פה בבית שמש, מה שרוצים."
ישראל כאמור הגיש תלונה במשטרה, על התוקפים. נעדכן בהתפתחויות.






