ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"הרבי מליובאוויטש זצ"ל, השריש בעם ישראל אחדות מיוחדת, אחדות שלא מבדילה בין אדם לאדם, בין אדם שגר בעיר בית שמש, לבין זה שבאמצע הטיול קפץ בדיוק לאכול ארוחה חמה בבית חב"ד בקטמנדו.
אנחנו נמצאים כעת בתקופה מורכבת, תקופה בה הקורונה לפתע השתלטה על חיינו. במיוחד בזמנים שכאלה, הלוואי שהאחדות והעזרה הדדית המיוחדת הזאת של חב"ד, תישאר ותשרה על כולנו, ועל כל עם ישראל. בעז"ה."






