ח"כ אבוטבול: ״בימים האחרונים פניתי לשר האוצר ולכל הגורמים הרלוונטיים, למען האזרחים אשר היו מובטלים מלפני משבר הקורונה.
חייבים לתת עליהם את הדעת, כי כיום כל המענקים וההטבות להשבת המשק, מיועדים אך ורק למי שהוצא לחל״ת בעקבות הקורונה״.

פורסם בתאריך: 24/06/2020 16:44
ח"כ אבוטבול: ״בימים האחרונים פניתי לשר האוצר ולכל הגורמים הרלוונטיים, למען האזרחים אשר היו מובטלים מלפני משבר הקורונה.
חייבים לתת עליהם את הדעת, כי כיום כל המענקים וההטבות להשבת המשק, מיועדים אך ורק למי שהוצא לחל״ת בעקבות הקורונה״.
