ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך פגשה הבוקר בבית שמש את נציגות העובדים הסוציאלים במסגרת "צעדת האלונקות" בדרכם לירושלים. 

ראש העיר ד"ר בלוך :"עובדי חינוך ורווחה היו צריכים לקבל את השכר היותר גבוה. אתם עושים את העבודה שאת התפוקה שלה רואים הרבה שנים אחרי...אתם משפיעים על המאזן הכלכלי של ישראל. אני מצדיעה מצדיעה לכם, אומרת לכם תודה. המאבק שלכם מוצדק ואנחנו עומדים אחריכם."

לחצו לצפייה בסרטון