ראש העיר:
"הבוקר סיירתי עם יו"ר הוועדה לתכנון ובניה שמעון גולדברג ומהנדסת העיר ענבר וייס בשכונת נווה שמיר.
הנחתי להגביר את קצב בניית התשתיות, השצ"פים ומבני הציבור לקראת האכלוס הראשון באוגוסט הקרוב.
נעשה הכול כדי שהמתאכלסים החלוצים ירגישו כמה שיותר בבית."
תמונה פייסבוק ראש העיר.







