עמותת ובנה: 

"נשות בית שמש ועמותת ובנה אומרות תודה!
לאגף הרווחה ולמועצת הנשים, על חבילות שי מרגשות ומעצימות, שהועברו למאות נשים חד הוריות תושבות בית שמש. 

המשים קיבלו בהתרגשות רבה את מארזי השי, שהוכנו במחשבה ובאהבה לאותן נשים המשיטות לבדן את ספינת ביתן. 
תודה מיוחדת לסגנית רה"ע גב' רינה הולנדר, הממונה על אגף  הרווחה ועל המחלקה לקידום האישה, על כך שהיא נושאת את משפחות הרווחה בכלל ואת הנשים החד הוריות בפרט, במשך כל השנה, על ליבה".

בתמונה: השי שחולק לנשים. פייסבוק.