ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אני מבקשת להודות לכם צוותי החינוך שלנו.במציאות בלתי אפשרית קיימתם שגרת חינוך ולימודים איכותית ביותר. שמרתם על קשר חם וקרוב עם התלמידים גם בימי הלמידה מרחוק. אין לי ספק כי כלל תלמידי העיר ראו בכם- צוותי ההוראה, דמויות משמעותיות שישאו עמם לשנים רבות. אתם מתפנים לטעון מצברים, ואין לי ספק כי תשובו ערוכים לכל תרחיש ותנהיגו את הכיתות ובתי הספר בהצלחה רבה."
תמונה ארכיון.







