המשתתפים נהנים ממגוון בשר איכותי ודברים מיוחדים, עמדות מזון ושתיה וטעימות מהמעשנה. והכל בחינם! 

האווירה במקום נהדרת ומדהימה! הנכם מוזמנים!

* ההפנינג יתקיים בכל שישי במהלך חודשי הקיץ, תוך הקפדה על הנחיות הקורונה. בואו בשמחה.