סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:

"הקייטנות יפעלו מה-14.07 ועד ה-6.8 (לא כולל ימי שישי).

לילדי הגנים ותלמידי בית הספר עד כיתות ב' (כולל) יוצעו קייטנות וצהרונים (עד השעה 16:00)

עלות הרשמה לילד- 50 שקלים בלבד ולכל התקופה.

לילדי כיתות ג'-ד' יוצעו קייטנות ללא צהרונים (עד השעה 13:00).

לצערי הרב, משרד החינוך החליט שוב שלא לסבסד צהרונים לילדי החינוך המיוחד. זו החלטה שגויה אשר מפלה בין ילדי ישראל.  אני מתכוון לפנות לשר החינוך ולבקש ממנו להרחיב את התמיכה כך שגם ילדי החינוך המיוחד יוכלו ליהנות מצהרונים במהלך חודש יולי.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על השותפות, לעובדי מנהל החינוך בראשות קובי עמר ולעובדי המרכזים הקהילתיים בראשות עמית קדמון על הוצאת הפרויקט לפועל".