ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"סיפור של נחישות ומצוינות. שמחתי והתרגשתי לקחת חלק בחלוקת מחשבים ל- 230 ילדים מצטיינים מכל המגזרים בעיר. חלוקת המחשבים התקיימה במסגרת פרויקט "מחשב לכל ילד" בשיתוף משרד ראש הממשלה.
תקופת החרום במהלך התפרצות נגיף הקורונה הביאה לעולמנו את הלמידה מרחוק. ערוץ לימודים שימשיך ללוות אותנו. שמחתי ש230 תלמידים מצטיינים בעיר, שגילו נחישות ורצון ללמוד ולהצליח משתתפים בפרויקט".
בתמונה מפייסבוק ראש העיר: "נהוראי אלבז המקסים , תלמיד כיתה ה', המשתתף בפרויקט יחד עם אמו".







