במסגרת המבצע: שואבים, מנקים ומרססים את פחי האשפה המוטמנים. 

המבצע החל בימים אלה ברמב"ש ג', יימשך בחפציבה, גבעת שרת ויסתיים בבית שמש הותיקה.

חברת 'קובי הדברות': "אנו שמים תמיד לנגד עיניינו את מתן השירות לתושבים ובריאותם אנו רוצים לציין את שיתוף הפעולה המבורך עם יוסי נגולה, מנהל התפעול של אגף שפע, וזכריה יצחק מפקח מחלקת התברואה,בברכת קיץ בריא לכולם".