בכביש ינאי, סמוך לביה"ס אורות מתקיימות עבודות בכביש. בתמונות וסרטונים שהגיעו למערכת, נראים ילדים רצים וחולפים במקום, במהלך עבודות הבנייה, דבר שעלול לסכן את שלומם.
ההורים המודאגים מסרו לנו שהם מעוניינים מחר, יום ג', להפגין במקום ולחסום את הכביש בדרישה לפתרון הבעיה.
פנינו לדובר העירייה בשאלות:
מה הצפי לסיום העבודות?
האם לא ניתן לעבוד בשעות הלילה על מנת לא לסכן את התלמידים?
תגובת הדובר:
"העבודות במקום מתבצעות ע"י חברה מטעם משרד השיכון ולא מטעם העירייה.
לא ניתן לבצע במקום עבודות לילה בגלל הקרבה לשכונות המגורים.
מהנדס החברה נמצא במהלך היום והעבודות במקום ומפקח על העבודה, החברה הקבלנית באה בדברים עם ביה"ס, העבודות לא מתבצעות בזמן כניסת ויציאת הילדים למוסדות, במידה וקיימות תקלות נקודתיות, נשמח לשמוע.
אנו מודעים לאי הנוחות והנעימות והתוצאה תהיה נעימה עם סיום העבודות. על צפי סיום העבודות, נעדכן בהמשך".







