סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:

"אמש נפגשתי עם הועד המתגבש של משפחת השכול של בית שמש. דנו על הפרק, בבקשות הנצחה חדשות ופעילויות בבית הבנים לרווחת המשפחות וציבור התושבים.
אני מודה למירב בן נעים ואלירן כהן על הארגון".