לכבוד מסיבת הפרישה נפרשו שולחנות עם כיבוד עשיר, תעודת הוקרה לרחלי ושי מכובד מתנת העובדים. במסיבת הפרדה נכחו ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, יו"ר ועד העובדים ישראל פרץ, מזכירת הסמנכ"ל ירדנה אוחנה ועוד.

רחלי ששמשה בתפקידה כמנהלת לשכת סמנכ״ל ועבדה בעיריית בית שמש במשך 38 שנה.  

חברותיה של רחל לעבודה: "רחלי עובדת חרוצה, רצינית, יעילה, מאירת פנים. יש בה מכל וכל. אנחנו כבר מתגעגעים". 

מערכת שמשנט מודה לרחלי על עבודתה המסורה ומאחלת לה פרישה מהנה. 

תמונות באדיבות ירדנה אוחנה.