ראש העיר ד"ר עליזה בלוך ברכה את שלה לרגל גיוסו לצהל בדף הפייסבוק שלה:
"גלי צה"ל - שילה רוזנפלד בדרך..
אמש נכחתי במסיבת גיוס מיוחדת של בחור מאד מיוחד - שילה רוזנפלד.
שילה התנדב בעיריית בית שמש בדוברות של מחלקת הספורט ועשה שם עבודה מצויינת.
שילה מתגייס הבוקר לגלי צה"ל, ואין לי ספק שתרומתו לגל"צ תהיה עצומה.
בהצלחה שילה!"
מערכת שמשנט מודה לשלה על העבודה הפוריה עימו ומאחלת לו בהצלחה רבה בשרותו הצבאי.

תמונות- פייסבוק.






