הבוקר (שבת) סמוך לשעה 9:00, התקבל דיווח במוקד 102 של תחנת בית שמש, על שריפה בדירת מגורים ברחוב המשלט, בעיר בית שמש, 

למקום הוזנקו ארבעה צוותי כבאות והצלה.  מיד עם הגיעם למקום החלו לוחמי האש בסריקות אחר לכודים, ובמקביל פעלו לכיבוי המוקד שבער בדירה. 

חשוב לציין את קור הרוח של סמלת המבצעים- אוסנת מימון, שקיבלה את שיחת הטלפון והעבירה הנחיות מפורטות לבעלי הבית, להתפנות מיידית מהדירה, עד להגעת כוחות הכיבוי ולהשאיר להם מקום למרחב עבודה. 

מפקד המשמרת רב רשף קובי טובול מסר:

״מדובר בשריפה של חדר בתוך בית פרטי. בבית שהו עשרה ילדים שהתפנו באופן עצמאי טרם הגעת כוחות הכיבוי. הצוותים פעלו באופן מהיר ויעיל. החום והעשן היו כלואים בחדר שבער וכתוצאה מכך נגרם נזק כבד לחדר. במזל לא היו נפגעים".

נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.

ליחי בן לולו | דוברות כב״ה מחוז ירושלים.