משה שטרית:
"ברוכים הבאים לבית החדש שלכם מקום בלב!
לאחר הרבה שנים בהם ארגון הנוער פועל בעיר, השבוע סוף סוף מצאנו לו בית.
תודות לאגף הביטחון בראשות צחי אלימלך ולמחלקת הנוער בראשות יוסי גמליאל, על שיתוף הפעולה בנושא.
יש עדיין יותר מדי תנועות וארגוני נוער בעיר הפועלים מחוץ לבית מסודר ומאורגן. מטרתי, ומטרת הנהגת העיר, שנצליח לשכן כמה שיותר מהגופים הללו במשכן קבע נוח ומתאים לפעילות".







