הערב כלל סיכום התקופה, חשיבה לעתיד וחלוקות תעודות הוקרה ושי לרכזים.  

רה"ע ד"ר עליזה בלוך במפגש המרגש שבו נאמרו מילות תודות לרכזים, המתנדבים וכל העושים במלאכה: 

"בשעת מלחמה ראינו את הטוב וצריך לתחזק את העשייה ואת השיח גם בימי שגרה. האמירות וההתנהגויות שלנו יוצרות מציאות". 

אגף המתנדבים ברווחה: "אנו מקווים כי העבודה תמשך ונוכל ליצור מבנים חברתיים-קהילתיים בכל רחבי העיר. 

שנזכה להמשיך ולעשות למען עיר של נתינה וחוסן קהילתי. אנו, בתחום ההתנדבות באגף לשירותים חברתיים, נמצאים כאן לכל עניין ויוזמה".