אמש הלך לעולמו טפסר בדימוס יהודה כהן.
יהודה ז״ל פיקד על תחנת בית שמש בין השנים 1961-1977, ולאחר
יהודה ז״ל קיבל את אות יקיר העיר ירושלים על פועלו ותפקודו במשך השנים.
טפסר משה סוויסה ממ״ז ירושלים בדימוס,ספד לו מטעם הכבאות,בטקס ההלויה.
לוחמי האש ממחוז ירושלים ליוו אותו בדרכו האחרונה, בשיירת כבוד שכללה כבאיות מנופים ורכבי פיקוד.
כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים מרכינה ראש ומשתתפת בצער המשפחה על מותו.
דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים.
יהי זכרו ברוך.







