בסיור השתתפו מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב, רמ"ט רה"ע יוחנן מאלי, מהנדסת העיר ענבר וייס ונציגי החברה המנהלת מטעם משרד השיכון.
ראש העיר והצוות המקצועי סיירו בשטחים החומים המיועדים למבני ציבור ועקבו אחר ההתפתחות בחודשים האחרונים. כמו כן גם במגרש 508 המיועד למרכז קהילתי רב תכליתי.
במהלך הסיור אף בישרה ראש העיר כי לאור פניות ולבקשת תושבים, הוסכם כי בכביש 6, בקטע בין הרחובות אליהו הנביא ודבורה הנביאה תסלל צומת ותתאפשר הפנייה שמאלה לכיוון הכביש שמחבר את השכונה לשכונות העיר הוותיקות.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "באנו לעקוב מקרוב אחרי ההתפחות המשמעותית בשכונה. לכל תושב בית שמש באשר הוא, מגיעה תחבורה ציבורית ראויה, מוסדות חינוך, מבני ציבור ופארקים. עיריית בית שמש עושה מאמצים גדולים כדי להדביק פערים שנוצרו בשנים האחרונות ואנחנו רואים בשנה האחרונה מגמת שינוי חיובית, משמחת ומעודדת".
הרב שמעון גולדברג יו"ר הוועדה לתכנון ובניה: זהו אתגר משמעותי להדביק פער גדול בפיתוח תשתיות בשכונת ג' 2, אני מלא סיפוק שפיתוח השטחים הציבוריים מתקדם בקצב מואץ וכבר בשבועות הקרובים ייצא מכרז לסיום סופי של כל התשתיות הכבישים והמדרכות בשכונה, כך שהמדרכות ירוצפו באבן משתלבת, יושתלו עצים ויותקנו רהיטי רחוב, וכן יושלמו סופית כל הפארקים בשכונה.







