זוהי ישיבת צוות ראשונה מאז פרוץ הקורונה, שנעשית במפגש פיזי ולא באמצעים טכנולוגיים מרחוק והשתתפו בה כלל מנהלי המחלקות והמפקחים של התאגיד.
במהלך הישיבה ביקשו ראש העיר והנהלת התאגיד, להודות לצוות עובדי התאגיד, על פעולתם במסירות במהלך תקופת הקורונה בכל התחומים, למען המשך פעילות תקינה של כל מערך המים והביוב של העיר כולה.
מדובר בפעילות מורכבת בשגרת חירום שבה למרות הקשיים שמסביב, עובדי התאגיד עשו הכל שהפעילות תימשך בכל המחלקות בשטח ובמשרד, לרבות תשלומי ספקים בזמן, שירות לתושב מרחוק, פיקוח על תשתיות ופרויקטים והמדך פיתוח תשתיות לשכונות חדשות.
יו"ר התאגיד והמנכ"ל הציגו את פעילות תכנון התשתית המתקדמת של מים וביוב בשכונות החדשות שנמצאות כעת בתנופת פיתוח לצד שיפור מתמיד של תשתית המים והביוב של השכונות הוותיקות יותר שנבנו הרבה לפני הקמת התאגיד.
בנוסף הוצג לראש העיר מערכות מיפוי תשתיות מים מהתקדמות בתחומם בארץ שפותחו כאן בתאגיד והפכו מודל לחיקוי בתאגידים מובילים בארץ.
ראש העיר ביקשה לשמוע מכל הנוכחים בישיבה
סקירה מפורטת על פעילותו של כל אחד בתאגיד בכל התקופה וביקשה גם לשמוע מהעובדים הערות לשיפור ואתגרים שעומדים על הפרק.
ראש העיר הביעה בהתפעלות את התרשמותה מהתנהלות התאגיד וממסירות העובדים למען ההצלחה ושיבחה את עבודת התאגיד המקצועית שבאה לידי ביטוי בתשתית מים וביוב שנחשבים מהמובילים בארץ ומציבים את תאגיד מי שמש בין התאגידים עם ציון איכות מהגבוהים בישראל.
ראש העיר פרסה בפני המשתתפים את החזון שלה לבית שמש המתפתחת שמשלבת ישן מול חדש ומרקם אוכלוסיה מגוון ומאתגר שמשתקף ממגוון עובדי התאגיד המורכב מכלל גווני הקשת המרכיבים את תושבי העיר.
ראש העיר אף החמיאה ליו"ר התאגיד הרב ארנרייך ולמנכ"ל מר פלד על ניהול מוצלח של התאגיד שכולל פרויקטים ואתגרים מורכבים במיוחד המאפיינים עיר בתנופת פיתוח שכזו.
מנכ"ל העירייה מר איתמר בר טוב סקר את הצד המקצועי שלו בהתנהלות העירייה לצד התאגיד אל מול התושבים וכן בהתנהלות הקשורה ליזמי השכונות החדשות ופיתוח השכונות האלו שנמצאים בתנופה מתמדת.






