מרפאת טרם, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך והמשנה לראש העיר, הממונה על תיק הבריאות בעירייה, מר ישראל סילברסטין, קוראים לציבור להפנות למרפאת טרם, אנשים שהחלימו מהנגיף על מנת שאלה, יתרמו דם או פלזה להצלת חולים בנגיף. 

ניתן ליצור קשר- דרך מוקד העירייה במס' הטל' 106, או באמצעות מספר הטלפון הנייד המופיע בתמונה המצורפת.