בצד החזרה של מערכת החינוך ללימודים תחת שגרת קורונה - לא כל המורים שבו באמת לפעילות.
מורי הרווחה החינוכית טרם שבו ללמד.בבית שמש יש 110 מורים שטרם שבו לעבודתם. מורי הרווחה החינוכית אלו מורים פרטניים שנחיצותם עלתה לאחר תקופה ארוכה ללא לימודים.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:" מורי הרווחה הם משענת לתלמידים רבים.לא הגיוני שמורים התומכים בתלמידים הזקוקים לסיוע יושבים בביתם בתקופה מורכבת זו. פניתי בנושא למנכ"ל משרד החינוך."






