ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"העיר בתנופה. שאפו גדול ל"סיירת" שפ"ע ולכוחות הפועלים בשטח על הביצוע ותודה לחברי יו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי על השותפות במסע למען העיר".
בתמונות : שיפוץ גינת משחקים ברח' רמב"ם, חידוש כבישים בקרייה החרדית, הקמת הגינה ברח' השושן ושיפוץ רח' החצב.
תמונות פייסבוק ראש העיר.







