מר אסצ'לאו מולה:

"היום התקיימה חלוקת מזון לקשישים וניצולי השואה לקראת חג השבועות, הבא אלינו לטובה. עמותת 'חסדי נעמי' בשיתוף פעולה עם מחלקת קליטה עירונית ומחלקת הנוער בעיריית בית שמש עלייה ממונה מ"מ וסגן ראש העיר משה שטרית ובשיתוף פעולה עם תיכונסטיים מביה"ס 'ברנקו וייס' אתגרי ותיכון 'נתיבות יעל' של הגב' אדלר, הגיעו לקחת באריזת חבילות השי.

אני מודה למחלקת הקליטה ברשותו של ד"ר סמי בן עדי שאנשיה טרחו ועמלו במלאכת הקודש ולבני הנוער שהתנדבו כדי לסייע בחלוקת השי לנזקקים.

שיהיה לכולם חג שבועות שמח".