הפרויקט כולל גינת משחקים חדשה ומושקעת עם מתקני משחק לכל ילדי השכונה. 
שלום מודה לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על התמיכה ושיתוף הפעולה ולמר שאול פוקס מנהל מח' שפע בעירייה.