העירייה והרווחה מודים למתנדבים וקוראים לתושבים חדשים להצטרף ולהתנדב
עיריית בית שמש ומחלקת ההתנדבות באגף הרווחה, אומרים תודה לכל המתנדבים ברחבי העיר וקוראים לחברים חדשים להצטרף למעגל הנתינה המתרחב והמעניק סיפוק ומשמעות לנותן ולמקבל כאחד.
פורסם בתאריך: 17/05/2020 16:12
עיריית בית שמש מודה לאלפי המתנדבים/ות שבזכותם אף אחד לא נשאר לבד, בכל זמן ובעיקר בימים הקשים, של תקופת חירום הקורונה.
מח' המתנדבים, באגף הרווחה של העירייה, קוראת לחברים חדשים להצטרף למעגל המתנדבים.
לפרטים ניתן לפנות לאביה קירשינבוים עוס"ק, בטלפון המצורף בתמונה.