ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"מועצת העיר בית שמש התכנסה אתמול לראשונה בתנאים מיוחדים, בעידן שגרת קורונה. אנחנו פוקחים עין לעבר התנהגות הקורונה ובמקביל שבים לניהול העיר בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כבעבר.
אישרנו בישיבה שיפוץ נרחב במרחב הציבורי של העיר ובינוי במוסדות החינוך.
חוזרים לשגרת עבודה למען תושבי העיר".
תמונה דוברות העירייה.






