כזכור, בפברואר שנה שעברה היה שוד נוסף בחנות התכשיטים, אז היה אבי בנדה, בעלי החנות וביתו  בחנות השגיעו השודדים. 

אבי בנדה בעלי החנות: "מודה לכולם על הדאגה וההתעניינות, ברוך ה' הכל בסדר." 

המשטרה פתחה בחקירה.

לצפיה בסרטון מהארוע לחצו