חברי בית הקשיש נמצאים כידוע בימים אלה בביתם, לאור שגרת חרום הקורונה.
מנהלת בית הקשיש הגב' שרה אליהו:
"ברצוני לברך ולהודות לכל המתנדבים שעוזרים לנו בתקופת הקורנה בחלוקת אוכל לבתי הקשישים. מאחר ומספר נהגים חזרו לשגרת עבודה, חסרים לנו נהגים, למידי יום, בשעה 12:00, למשך כשעה".
חלוקת הארוחות לקשישים, מתבצעת על ידי צוות בית הקשיש.
למעוניינים והיכולים לסייע- נא ליצור קשר עם שרה אליהו בטלפון נייד - 0507490005.
תבורכו מפי עליון.
בתמונה שרה אליהו, מנהלת בית הקשיש.





