חברי בית הקשיש נמצאים כידוע בימים אלה בביתם, לאור שגרת חרום הקורונה. 

מנהלת בית הקשיש הגב' שרה אליהו: 

"ברצוני לברך ולהודות לכל המתנדבים שעוזרים לנו בתקופת הקורנה בחלוקת אוכל לבתי הקשישים. מאחר ומספר נהגים חזרו לשגרת עבודה, חסרים לנו נהגים, למידי יום, בשעה 12:00, למשך כשעה".

חלוקת הארוחות לקשישים, מתבצעת על ידי צוות בית הקשיש. 

למעוניינים והיכולים לסייע- נא ליצור קשר עם שרה אליהו בטלפון  נייד - 0507490005. 

תבורכו מפי עליון.

בתמונה שרה אליהו, מנהלת בית הקשיש.