תושבי בית שמש היקרים, היות והשנה בל"ג בעומר אנחנו נמנעים מלצאת מהבתים ולהתקהל סביב המדורות,  מתנדבי איחוד הצלה יגיעו יחד עם רכב השמחה של אגף פנאי חרדי בעיריית בית שמש בראשותו של הרב חיים זמורה לשמח אותכם עם תצוגה מרהיבה של רכבי החירום של איחוד הצלה החל מהשעה 20.00 הערב (יום ב). 

בהזדמנות זו תוכלו להריע ולהצדיע למתנדבי איחוד הצלה, הפועלים ימים כלילות בבית שמש וסביבתה להצלת חיים בהתנדבות מלאה. 
מתנדבי איחוד הצלה סניף בית שמש בשבילכם ולמענכם 24/7.
למקרה חירום רפואי חייגו 1221

דובר איחוד הצלה סניף בית שמש.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: 

"ערב לג בעומר, אין מדורות אבל יש הרבה שמחה.
משאיות השמחה של עירית בית שמש יצאו לשמח ולשמוח אתכם באהבה רבה תושבים יקרים!".

תמונה פייסבוק ראש העיר.