בעקבות המשבר הארצי בתחבורה הציבורית: 
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך לתושבי בית שמש:"אל תסעו בתחבורה ציבורית אם אתם לא חייבים.הנסיעה יוצרת התקהלות המנוגדת להנחיות משרד הבריאות"

רה"ע ד"ר בלוך: "מי שלא חייב לנסוע בתחבורה הציבורית שלא יעשה זאת. הנסיעה בתחבורה הציבורית יוצרת התקהלות אסורה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. תמונת התחבורה הציבורית בבית שמש בימי שגרה אינה בהלימה למספר תושבי העיר, ובוודאי תחת הגבלות שגרת קורונה.בסמכות משרד התחבורה לשנות את המצב.המצב הנוכחי לא יכול להמשך"  

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש