מר משה שטרית:
מקס התגייס לצבא האדום בשנת 1943, נלחם בליטא, בפולין ואף השתתף בקרב המפורסם על ברלין.
ויקטור היה מהכוחות שעצרו את הנאצים בכניסה למוסקבה והמשיך איתם עד לניצחון.
מיכאל היה רק בן 6 כשהובל יחד עם משפחתו לגיא ההריגה בבאבי יאר, הוא ניצל בנס ונחשב לאחרון השורדים שנמצאים עדיין איתנו.
"הענקנו להם שי לכבוד החג, 75 שנים אחרי הניצחון על גרמניה הנאצית, ובעיקר אמרנו להם תודה על מה שהקריבו ומה שעשו כדי להציל את העולם מציפורני הנאצים.
הצדעתי לגיבורים האלה, בשמי ובשם כל תושביה של עירנו".





