הלוויתה של ג'ולייט ז"ל, התקיימה ביום שישי, בבית העלמין המקומי בעיר, במסגרת מצומצת של בני משפחתה לאור ההנחיות.
המשפחה יושבת שבעה בביתו של הבן- אדמון ברחוב בן צבי 13.
מערכת שמשנט משתתפת בצערה הכבד של המשפחה, תנוחמו משמים ושלא תדעו עוד צער.יהי זכרה ברוך.
תמונה באדיבות המשפחה.






