ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:"פגשתי הבוקר התרגשות של פתיחת שנה.נחזור לשגרה תוך הפקדה מוחלטת על הנהלים"
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך סיירה הבוקר עם יו"ר הנהגת ההורים שי כהן ומנהלת מחלקת גני ילדים יהודית דרעי בגני הילדים ששבו הבוקר לפעילות.
כל 86 הגנים בעיר הוכנו בקפידה. מתחם הגן חולק לשניים. גני הילדים חולקו לשתי קבוצות וכל קבוצה תלמד במחצית השבוע. כל מחצית קבוצה תפוצל ותפעל בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
בשעת פתיחת הגן נכחו כשליש מן הילדים האמורים להגיע לפעילות.
רה"ע ד"ר בלוך: "צוותי הגנים מחכים לילדים. הגנים נערכו בהתאם להנחיות. רמת ההקפדה על הנהלים היא בשיא. פגשתי הבוקר הורים נרגשים. זה מובן. חשוב שנחזור לשגרה, השגרה חשובה גם לילדים."
רועי לחמנוביץ -דובר עירית בית שמש.





