ראש עריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך במכתבה לשר:
"בעידן שגרת קורונה, הנחיות משרד התחבורה לצמצום התחבורה הציבורית והשפעתן על בית שמש מהווים סכנה של ממש להתפרצות מחודשת של מחלת הקורונה.
למנוע פגיעה בבריאות הציבור, דרושה תוספת מיידית של קווי אוטובוסים לעיר".
דובר עיריית בית שמש.
תמונה: סופרבוס ארכיון.





