ראש העיר ד"ר בלוך:"התנדבות היא ערך ראוי אך לא מדיניות. ההחלטה לשינוי מדיניות צריכה להיות ברמת המדינה ולא ברמת גן הילדים.לא נכון חינוכית, ערכית ואף משילותית להעמיד את ציבור הגננות היקר תחת לחץ מיותר".

דובר עיריית בית שמש.