ההרשמה כבר החלה היום וניתן לפנות לקביעת תאריך. יודגש כי במידת הצורך ולפי ההיענות יפתחו נקודות נוספות במרחב הפתוח בהם תתאפשר עריכת אירועים.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אסטרטגיית היציאה היא בראש ובראשונה היא שיפור השירות לתושב. דווקא בימים כאלו אני שמחה שיש לנו את האפשרות לסייע לבעלי השמחות בעיר. אני מזמינה אתכם לבוא למגרש רחב הידיים ולחגוג חתונות ובר מצוות במינימום עלות וליד הבית. נמשיך לשרת את התושבים, אנחנו כאן בשבילכם, בשליחותכם ולמענכם".
הרב שלמה ברילנט: "התגייסנו כדי לתת כתף לבעלי השמחות ולנסות להקל עליהם במעט, תושבי העיר מוזמנים לבוא ולשמוח כאן בבית שמש. זו תקופה מורכבת לכולנו וזה הזמן שלנו כעירייה להתגייס יותר מתמיד כדי להקל ולסייע לתושבים".
דוברות עיריית בית שמש.






