ע"פ ההנחיות משרד החינוך הצהרת בריאות הורים מספקת לאפשר כניסת הילדים לגן , למרות זאת הוחלט במנהל החינוך לבדוק בדיקה נוספת בכניסה לגן.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "בבית שמש צוותי חינוך הם צוותי חיוך. אין לי ספק שהילדים יתקבלו בחיבוק וירטואלי ענק. לנהל שגרת גן ללא המגע המחבק של הגננת היא משימה מאד מורכבת.אני מאמינה בצוותי החינוך. אין לי ספק ביכולות שלהם".
בתמונות: צוות מנהל החינוך אורז ערכות לגני העיר והערכה עצמה.
רועי לחמנוביץ| דובר העיריה







