בשבוע שעבר ביצעה יחידת היל״מ (יחידה לחילוצים מיוחדים) של תחנה אזורית בית שמש אימון מים זורמים בנהר הירדן 

בעקבות ריבוי אירועי החילוץ משטפונות בחורף האחרון מחלצי היל״מ התאמנו על מיומנות אישית, צוותית ותירגלו מגוון תרחישי קיצון 

רשף יוסי אסרף מפקד יל״מ בית שמש:״בחורף האחרון בעקבות כמות המשקעים הרבה היינו עדים להמון של מקרים של שיטפונות והצפות, בצל נגיף הקורונה והגבלות משרד הבריאות קיימנו אימון שמדמה מספר תרחישי קיצון ותורגלו מספר טכניקות וטקטיקות לחילוץ אני  שבע רצון מהרצינות והמקצועיות של המחלצים״

ליחי בן לולו | דוברות כב״ה מחוז ירושלים.

לצפייה בסרטון האימון: 

https://www.facebook.com/184618665071935/posts/1368918053308651/