גב' רינה הולנדר: "עשרות אזרחים ותיקים נהנו מיציאה בטוחה לפארקים, באבטחת עובדי אגף הבטחון ועל כך התודות למנהל אגף הבטחון, צחי אלימלך אשר נרתם באופן אישי להצלחת המיזם.
המשתתפים שמעו הרצאה על התמודדות עם חרדות בתקופה זו ונהנו משיעור כושר וטיפים לשמירה על כושר בתקופה הזו.
הפעילות מתקיימת מדי יום שני ורביעי בשעות 9-11 בבוקר.
אני מזמינה את תושבי העיר הותיקים לבא וליהנות ממפגש חברתי ומפעילויות בטוחות ובריאות.
תודה לאורלי חסון, עו"ס ממונה על תחום זקנה ולאביה קירשנבוים מנהלת מרכז ההתנדבות, אורנה נחמני מנהלת הפרויקטים בלשכתי ולעו"סיות ומדריכות הכושר אשר נרתמו לפרויקט. תודה רבה לחבר המועצה שלמה ברילנט על שיתוף הפעולה והסיוע".
תמונה: פייסבוק.





