כ-3 ימים לפני התשלום, דורשי האבטלה, יקבלו מסרון בנושא, והפירוט יופיע גם באתר האישי.
לאחר תאריך -12.5 המוסד לביטוח לאומי ימשיך לשלם כל יום דמי אבטלה עבור חודשים מרץ ואפריל, לתביעות שימשיך לאשר.
עדכון בנוגע לתשלום עבור חודש מרץ ומי שתביעתם בטיפול:
מי שלא קיבלו מקדמה או דמי אבטלה עבור חודש מרץ - תביעותהם נמצאות בעדיפות עליונה, ונבדקות בימים אלה.
במוסד לביטוח לאומי נערכים לשלם מקדמה נוספת בהתאם לשכר שלכם - בימים הקרובים יעודכנו הפרטים המלאים.
מומלץ לעקוב אחר העידכונים באתר המוסד לביטוח הלאומי או בדף הפייסבוק של המוסד.
תמונה- פייסבוק.





