אם האריכו לך את החל"ת אין צורך לעדכן. הדיווחים ממשיכים אוטומטית.
במידה וחזרת או התחלת לעבוד יש לדווח באמצעות הטופס המקוון:
שימו לב! יש לעדכן גם את המוסד לביטוח לאומי במקביל.
דיווח התייצבות של חודשים אפריל ומאי יועבר באופן אוטומטי לביטוח הלאומי עבור הזכאים לכך.
שאלות בנושא זכאות לדמי אבטלה ומועד קבלת דמי אבטלה יש להפנות לביטוח הלאומי.
האתר נגיש לדווח על חזרה לעבודה.
בכל חודש מאי לא תתקיים קבלת קהל.
מומלץ לעקוב אחר הודעות ועדכונים באתר האינטרנט של שירות התעסוקה הישראלי.






