סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:

"אם פספסתם- תצפו בסרטון
אם התגעגעתם- אתם מוזמנים להיזכר.
הפקת עצמאות מיוחדת שהצליחה להגיע לעשרות אלפי אנשים ב-4 שעות.
11 שיירות שעברו כמעט בכל רחובות העיר הותיקה והצליחו להביא את חגיגות האמפי השנתיות לבתים רבים מאוד.
התעקשנו להביא כמה שיותר עובדים מבית שמש ואתם תראו בסרטון הרבה פנים מוכרות. 
ענף האירועים לא הולך לחזור בתקופה הקרובה, אבל אם עיריית בית שמש יכולה לעזור לפחות לחלק מעובדיו- דיינו.
וזה גם המקום והזמן להודות לעובדי העירייה ורשת המרכזים הקהילתיים על כל העבודה הקשה סביב האירוע הזה. 
תודה על כך שבכל אחד מהאירועים האחרונים עמדתם במטרות ועשיתם את זה מצוין".

תמונה מתוך הסרטון. 

קרדיט לצילום הסרטון: רווח הפקות ויעקב לדרמן.

לצפייה בסרטון: 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1367531090114014&id=184618665071935