ענבל אלוש, שרתה למעלה מ-20 שנה בצה"ל במגוון תפקידים בתחום משאבי אנוש ובהם: רמ"ד משאבי אנוש ושכר במש"א, ומנהלת משאבי אנוש בבסיס בצריפין. עוד כיהנה ענבל כמנהלת אגף משאבי אנוש והדרכה ברשות המקומית יהוד מונוסון.
ענבל אלוש :" אני שמחה ונרגשת להצטרף למסע אותו מובילה ראש העיריה ד"ר עליזה בלוך שיתוף מנכ"ל העיריה איתמר ברטוב ועובדי העיריה. ההון האנושי הוא משאב קריטי להצלחת ארגון ולעמידה במשימותיו ויעדיו.אני מודה לראש העיריה ד"ר בלוך ומחכה להתחיל וליישם את ניסיוני בתחום כאן בעיריית בית שמש"
מנכ"ל העיריה איתמר ברטוב: "אני מברך את ענבל על כניסתה למשפחת עובדי עריית בית שמש. אין לי ספק כי נסיונה המקצועי והתמחותה רבת השנים בתחום משאבי האנוש והון אנושי יהוו מרכיב משמעותי להצלחת פעילות עריית בית שמש."
דובר עיריית בית שמש.






