ראש עריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך פתחה את הבוקר בסיור בכל מוסדות בתי הספר היסודי ששבו ללימודים תחת שגרת חרום קורונה
רה"ע ד"ר בלוך:" ערכתי הבוקר סיור בבתי הספר היסודיים בעיר. נכון לרגע זה צוותי החינוך נוכחים באופן מלא וכ- 15 אחוזים מהתלמידים הגיעו לבתי הספר.
כל בתי הספר וצוותי החינוך עברו הכנה מלאה לקראת קבלת התלמידים. כל התלמידים יחלו בלימודים משמעותיים ואין לי ספק שנוכחות התלמידים תעלה"
רועי לחמנוביץ| דובר עריית בית שמש






