ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך בפגישה עם מנהלי בי"ס לקראת חזרת מערכת החינוך לפעילות תחת שגרת קורונה.
רה"ע ד"ר בלוך: "הדגשתי בפני המורים שלאחר העדרות ארוכה עבור התלמידים מדובר במעין פחיחת שנה. המשימה הראשונה היא לחדש את הקשר האישי עם כל תלמיד ולנסות להתמקד במעטפת הרגשית שלו.הדגשתי שההקפדה על הנחיות החרום בדבר מסכות והגיינה הם לא פחות מצילת חיים. הודתי להם על כל המאצמצים שהשקיעו בתקופת הלמידה מרחוק והבעתי את בטחוני בהם שיצילחו ליצור עבור ילדינו סביבה מכילה ומעשירה בימים אלו".
רועי לחמנוביץ' | דובר עריית בית שמש






