המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל:

כוחות משטרה איתרו היום בשכונת רמת בית שמש מבנה בו התקיימו לימודים של עשרות תלמידים ועל בית כנסת סמוך בו התקיימה תפילה  בניגוד לתקנות לשעת חירום. 

במקום החלה הפרת סדר בה השתתפו כמה מאות שחלקם זרקו אבנים וחפצים שונים לעבר השוטרים, גרמו נזק ל 2 ניידות וקראו קריאות נאצה לעבר השוטרים. בעקבות כך, עצרה המשטרה לחקירה 7 חשודים בגין התקהלות אסורה, הפרת הסדר ותקיפת שוטרים.

הפעילות נמשכת ברחבי העיר, על מנת לוודא שכלל האזרחים מקיימים את התקנות, על מנת לשמור על בריאותם ושלומם.

נשמעים להנחיות – מצילים חיים! 
המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

דוברות המשטרה (ירושלים)

תמונה- ארכיון מארוע הפרת ההנחיות ברמב"ש. קרדיט צילום משטרת ישראל.