איחוד הצלה סניף בית שמש:
"במסגרת פרוייקט "1221 זוכרים כל אחד" יצאו הבוקר (יום הזיכרון) מספר מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש לבית העלמין הצבאי בעיר. להתייחד עם זכר הנופלים.
המתנדבים קראו פרקי תהילים, אל מלא רחמים ואמרו קדיש לעילוי נשמתם.
אנו שולחים מכאן חיבוק וחיזוק למשפחות הנופלים שלא יכלו השנה להגיע לבית העלמין עקב המצב.
דובי מרגלית שהשתתף בטקס: התרגשתי מאוד להגיע לטקס ולקחת בו חלק מפאת המצב שאין למשפחות אפשרות להגיע ולהתייחד עם יקיריהם.
הגענו למקום עם מניין מתנדבים ומצאנו במקום חייל שמאוד התרגש לקראתנו.
אתי פרץ מתנדבת איחוד הצלה סניף בית שמש, מיוזמות הפרויקט, שהינה בת למשפחה שכולה ועקב המצב נמנע ממנה לעלות לקבר יקירה בהר הרצל, יזמה את הפרויקט בעירנו ומאוד התרגשה מהמעמד".
לצפייה בסרטון של איחוד הצלה מבית העלמין לחצו כאן: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1363301830536940&id=184618665071935





