ב24/3 פרסמנו ידיעה כי חולצו חמישה גורים שהושלכו לפח המוטמן, הגורים חולצו על ידי אבי עמר וצוות המנוף שלו מהעירייה, לאחר חילוץ מורכב.
למרבה הצער, ארבעה חתולים מתוך החמישה, לא שרדו זמן קצר לאחר החילוץ.
תושבת העיר ליזה שפועלת להצלת חתולים ושקיבלה לידייה את גורי החתולים:
"בשנה וחצי האחרונות חזרתי לפעילות של הצלת חתולים. אני מטפלת בעיקר ביונקים עד גמילה מחלב וחינוך לצרכים בחול ולאחר מכן מחפשת להם בתים מאמצים. לאחר החילוץ הם הועברו לירון דגן (הויטרינר) שהעביר אותם אליי בעיקר מכיוון שבימי הקורונה לא היה מי שיטפל בהם במרפאה במהלך כל היום ובעיקר בלילה, לכן הם הועברו אליי.
לצערי הרב, הם חלו מאוד בעקבות ההשלכה לפח וארבעה נפטרו ימים בודדים לאחר ההגעה אליי. הגורה האחרונה ששרדה- מהממת וכעת אני מחפשת לה בית חם ואוהב לכל החיים!"
למעוניינים צרו קשר עם ליזה בטל' הנייד- 0524594059






